SEO: goede vindbaarheid op Google

Iedere ondernemer wil het: goede vindbaarheid op Google. En niet alleen hoog in Google staan, maar juist ook jouw doelgroep bereiken én zorgen dat deze op jouw website klikt. Of dit lukt, hangt af van verschillende factoren.

SEO vindbaarheid op google

Gebruiksvriendelijkheid website

Ken je dat? Je probeert een website te bezoeken en deze laadt ontzettend traag. Je klikt dan al snel weg. Ook als een website onoverzichtelijk is, zul je ook weg klikken. Hoe langer mensen op jouw website kijken, hoe beter dit is voor je resultaten op Google. Een gebruiksvriendelijke website is dus de basis van jouw vindbaarheid op Google.

Ik analyseer jouw website en verbeter aan de gebruiksvriendelijkheid voor alle bezoekers.

Geoptimaliseerde webteksten en afbeeldingen

Naast een gebruiksvriendelijke website is het belangrijk dat de teksten en afbeeldingen/video’s geoptimaliseerd zijn voor Google. Daar zoekt jouw doelgroep immers naar.

Ik kan de content dat al op jouw website staat optimaliseren. Zo bereik je jouw ideale doelgroep.

Lange termijn vindbaarheid op Google: content marketing

Een ‘slapende’ website daalt in de zoekresultaten van Google. Door relevante content op je website te hebben en te blijven toevoegen, kun je je doelgroep beter blijven bereiken.

Ik kan de content marketing voor jouw bedrijf doen. Ik optimaliseer al mijn artikel voor Google. Zo blijft jouw website up-to-date en relevant voor je doelgroep. Daar houdt Google van!

Benieuwd naar de kansen voor jouw bedrijf? Neem dan contact op voor een gratis intakegesprek.