Zet hier een ondertitel neer. Begin bij kop 1 met een vraag en hier geef je in max 2 zinnen toelichting.

Wat is het belangrijkste pijnpunt van je klant?

  • Beschrijf hier een aantal pijnpunten
  • Dat kan in vraagvorm of ‘stel je voor dat..’
  • Voorbeelden zijn tijd tekort, meer quality time, meer vrijheid etc.
  • Hiernaast kun je een mock-up/filmpje van je product/dienst maken
  • Of gewoon een foto van jezelf
  • Kijk vooral wat er bij jouw bedrijf, product of dienst past

Vertel hier in een paar zinnen dat die situatie niet zo hoeft te zijn. Dat jij ook in die situatie zat, maar dat jij met bepaalde keuzes het roer hebt omgegooid en dat je anderen dat ook wilt leren bijvoorbeeld.

Introduceer hier je geweldige product! 

Met product/dienst X bereik je..

  • Maak hier een opsomming met wat mensen gaan bereiken
  • Je verkoopt hierbij het doel. Niet het middel
  • Verdiep je dus goed in de verlangens van je klant 

Header over de inhoud van je product/dienst: wat kunnen mensen verwachten? (dit is dus specifiek)

Met product/dienst X krijg je..

Titel feature

Vertel over de inhoud van je product of dienst. Kopieer gerust deze modules als je meer eigenschappen wilt uitleggen.

Titel feature

Vertel over de inhoud van je product of dienst. Kopieer gerust deze modules als je meer eigenschappen wilt uitleggen.

Titel feature

Vertel over de inhoud van je product of dienst. Kopieer gerust deze modules als je meer eigenschappen wilt uitleggen.

Bonus 1

Bonussen werken altijd goed! Beschrijf hier een extra die mensen krijgen bij jouw product/dienst.

Titel feature

Vertel over de inhoud van je product of dienst. Kopieer gerust deze modules als je meer eigenschappen wilt uitleggen.

Nog zo'n gave bonus

Omdat bonussen zo goed werken kun je er makkelijk meerdere toevoegen. Zorg dat je bonussen waardevol zijn.

Nu de lezer weet dat jouw product/dienst bij hem of haar past, wil je dat ze overgaan tot actie. Soms vinden mensen je aanbod heel aantrekkelijk, maar is er geen urgentie. Dus waarom zouden ze het nu aanschaffen en niet over 10 jaar? Daarom is urgentie creëren belangrijk. Een paar voorbeelden:

 

  • De deuren gaan maar op bepaalde momenten open voor nieuwe inschrijvingen;
  • Er zijn een X aantal plekken;
  • Je hebt een beperkte voorraad;
  • Als mensen zich nu inschrijven, krijgen ze korting of extra bonussen (je kunt hier ook de Hurry Timer uit de Tripwire toevoegen).

“Hier komt de testimonial. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.”

Naam
bedrijf/site

“Hier komt de testimonial. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.”

Naam
bedrijf/site

“Hier komt de testimonial. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.”

Naam
bedrijf/site

Ben jij klaar om [doel]?

Even voorstellen

Beschrijf hier in het kort wie jij bent en waarom jij expert ben in jouw vakgebied. Het is een korte variant van je about-page.

Vertel hier in een aantal zinnen wat je doet en je missie. Maak hier direct weer een koppeling met je freebie:

Bijvoorbeeld: Als webdesigner weet ik precies wat jouw website nodig heeft om te groeien. Mijn doel is om in 2025 10.000 vrouwelijke ondernemers geholpen te hebben met hun website. Met deze waardevolle freebie krijgen deze ondernemers een boost voor hun website!

Veelgestelde vragen

Vraag 1

In deze sectie gaan we de belemmerende overtuigingen verwerpen. Deze overtuigingen zijn bijvoorbeeld ’te duur’, ‘niet genoeg tijd’ en ‘niet klaar voor’.

Vraag 2

Denk goed na over wat mensen als redenen hebben om jouw de speciale aanbieding NIET te kopen. Schrijf dat op als vraag

Vraag 3

Kopieer deze rij als je nog meer belemmerende overtuigingen weet. In de vraag benoem je de overtuiging. In het antwoord verwerp je deze.

Als je niets verandert, blijft je in dezelfde situatie zitten

Hier kun je nog meer FOMO (Fear of Missing Out) creëren. Vertel de lezer wat er gebeurt als ze niet voor jouw dienst/product kiezen.  Ze blijven bijvoorbeeld aanmodderen en krijgen niet die groei waar ze zo naar verlangen.