E-mailmarketing

Nieuwsbrieven sturen is zóóó 2015. We sturen nu inspiratiemails en persoonlijke automatiseringen. Zo kijkt jouw doelgroep naar je e-mail uit in plaats van dat het één van de zoveel ongeopende e-mails in de mailbox is.

Veel ondernemers weten niet wat er allemaal mogelijk is met e-mailmarketing. En dat is zonde. Want als je het goed doet, kan je bedrijf er enorm van gaan groeien. Het voordeel van e-mailmarketing is dat je veel kunt automatiseren. Je hoeft mensen niet één voor één toe te voegen aan de e-mailsoftware. Dat kan gewoon automatisch. Daarnaast kun je mensen mails sturen op bepaalde momenten van hun aankoopproces. Zo maak je het veel persoonlijker. En dat werkt!

Mag je dan nooit meer een nieuwsbrief sturen? Tuurlijk wel! Maar zorg dat je nieuwsbrief waarde biedt aan de klant. Je steekt er veel tijd in en het is zonde als deze direct in de trash belandt.

Ben jij klaar om zoveel meer uit je e-mailmarketing te halen? Om jouw doelgroep persoonlijk aan te spreken? Meer klanten binnen te halen? En veel e-mails te automatiseren, zodat jij er amper werk aan hebt? Dan kan ik je helpen.

Dit kun je verwachten:

Meer websitebezoekers en meer sales.

Je klanten persoonlijker aanspreken en minder werk door goede automatiseringen.

E-mailmarketingstrategie die perfect past bij jouw bedrijf en huisstijl.

Prachtige e-mails in jouw unieke én herkenbare huisstijl.

Meer contactmomenten met jouw klant.

E-mailmarketing

Goede e-mailmarketing zorgt voor minder werk én meer sales

Leuk! Maar hoe werkt dat eigenlijk?

Als ik jouw e-mailmarketing doe..

Dan beginnen we met een intakegesprek. Wat wil je bereiken? Waar help je hulp bij nodig? Dan kan ik aan de slag. Ik kan automatiseringen voor je bouwen, nieuwsbrieven schrijven en nieuwsbriefleden importeren. Ik maak alle e-mails op in jouw huisstijl. Daarnaast kan ik zorgen voor segmenten om de nieuwsbriefleden onder te verdelen. Dit kan erg belangrijk zijn om je subscribers persoonlijk aan te spreken.

Stel: je bent een kattenoppas met een hondenuitlaatservice. De katten verzorg je aan huis als de eigenaren op vakantie zijn en de honden laat je doordeweeks uit als eigenaren op werk zijn. Deze mensen kun je onderverdelen in hond en kat. Hondeneigenaren hoeven geen tips over hun kat alleen thuislaten en katteneigenaren hoeven geen uitlaattips voor hun hond te krijgen. Door aparte e-mails te maken, zorg je dat mensen zich niet gaan ergeren aan je e-mails. Want als ze zich niet aangesproken voelen, zullen ze zich eerder uitschrijven. Je mist dan het contactmoment met je (potentiële) klant.

Kortom: als ik jouw e-mailmarketing doe, zorgen we ervoor dat jouw (potentiële) klant zich persoonlijk aangesproken voelt. Hij gaat zich dus speciaal voelen en dat willen we allemaal, toch?


Wat is mijn investering?

Jouw investering in e-mailmarketing is slechts €50,- per uur

De prijs is exclusief btw.


Veelgestelde vragen

Zijn er extra kosten?

Ja, je hebt e-mailmarketingsoftware nodig. De prijs wisselt van €0,- tot €30,- per maand. Dat is afhankelijk van hoeveel nieuwsbriefleden je hebt.

Daarnaast gaat e-mailmarketing vaak hand in hand met socialmediamarketing. Je kunt al op social media adverteren vanaf €1,- per dag.

Ik heb je hulp ook met andere zaken nodig. Krijg ik dan korting?

Jazeker! Goede klanten moeten we belonen, toch? Vul het contactformulier in voor een offerte op maat.

Met welke mailingsoftware werk je?

Ik heb ervaring met Mailchimp, ActiveCampaign (Mailblue) en Sendinblue. Gebruik jij een andere software? Geen probleem, dat heb ik in no-time onder de knie.

Kun je me ook advies geven over met welk programma ik het beste kan werken?

Natuurlijk! Als je je wensen doorgeeft, dan geef ik je graag advies.

Hoeveel uur ben je ongeveer bezig met een e-mailmarketingcampagne?

Dat is wisselend. Als je het contactformulier invult, dan kunnen we een vrijblijvend kennismakingsgesprek inplannen. Tijdens dit gratis gesprek kan ik een inschatting maken van het werk en hoeveel uur ik ermee bezig denk te zijn.