E-mailmarketing

Nieuwsbrieven sturen is zóóó 2015. We sturen nu inspiratiemails en persoonlijke automatiseringen. Zo kijkt jouw doelgroep naar je e-mail uit in plaats van dat het één van de zoveel ongeopende e-mails in de mailbox is.

Veel ondernemers weten niet wat er allemaal mogelijk is met e-mailmarketing. En dat is zonde. Want als je het goed doet, kan je bedrijf er enorm van gaan groeien. Het voordeel van e-mailmarketing is dat je veel kunt automatiseren. Je hoeft mensen niet één voor één toe te voegen aan de e-mailsoftware. Dat kan gewoon automatisch. Daarnaast kun je mensen mails sturen op bepaalde momenten van hun aankoopproces. Zo maak je het veel persoonlijker. En dat werkt!

Mag je dan nooit meer een nieuwsbrief sturen? Tuurlijk wel! Maar zorg dat je nieuwsbrief waarde biedt aan de klant. Je steekt er veel tijd in en het is zonde als deze direct in de trash belandt.

Ben jij klaar om zoveel meer uit je e-mailmarketing te halen? Om jouw doelgroep persoonlijk aan te spreken? Meer klanten binnen te halen? En veel e-mails te automatiseren, zodat jij er amper werk aan hebt? Dan kan ik je helpen.

 

Meer websitebezoekers en meer sales

Je klanten persoonlijker aanspreken en minder werk door goede automatiseringen.

E-mailmarketingstrategie die perfect past bij jouw bedrijf en huisstijl.

Prachtige e-mails in jouw unieke én herkenbare huisstijl.

Meer contactmomenten met jouw klant.

Goede e-mailmarketing zorgt voor minder werk én meer sales

Leuk! Maar hoe werkt dat eigenlijk?

We beginnen met een intakegesprek. Wat wil je bereiken? Waar help je hulp bij nodig? Dan kan ik aan de slag. Ik kan automatiseringen voor je bouwen, nieuwsbrieven schrijven en nieuwsbriefleden importeren. Ik maak alle e-mails op in jouw huisstijl. Daarnaast kan ik zorgen voor segmenten om de nieuwsbriefleden onder te verdelen. Dit kan erg belangrijk zijn om je subscribers persoonlijk aan te spreken.

Stel: je bent een kattenoppas met een hondenuitlaatservice. De katten verzorg je aan huis als de eigenaren op vakantie zijn en de honden laat je doordeweeks uit als eigenaren op werk zijn. Deze mensen kun je onderverdelen in hond en kat. Hondeneigenaren hoeven geen tips over hun kat alleen thuislaten en katteneigenaren hoeven geen uitlaattips voor hun hond te krijgen. Door aparte e-mails te maken, zorg je dat mensen zich niet gaan ergeren aan je e-mails. Want als ze zich niet aangesproken voelen, zullen ze zich eerder uitschrijven. Je mist dan het contactmoment met je (potentiële) klant.

Kortom: als ik jouw e-mailmarketing doe, zorgen we ervoor dat jouw (potentiële) klant zich persoonlijk aangesproken voelt. Hij gaat zich dus speciaal voelen en dat willen we allemaal, toch?

Wat is mijn investering in e-mailmarketing?

Jouw investering in e-mailmarketing is slechts €60,- per uur.

De prijs is exclusief btw.

Dit vinden anderen van mij

 

De samenwerking met Tamara verloopt vlekkeloos en ik ben dan dus ook ontzettend te spreken over haar werk en hoe ze communiceert. Ze reageert altijd snel, denkt mee met je bedrijf en houdt ook alle resultaten goed in de gaten. Aan het einde van de maand ontvang ik een rapportage van hoe de werkzaamheden hebben uitgepakt en dit ziet er niet alleen super netjes uit, maar is ook lekker overzichtelijk, waardoor je als bedrijfseigenaar altijd op de hoogte bent van hoe alles ervoor staat. Ik kan een samenwerking met Tamara dan ook zeker aanraden!

Grysilde Velstra

Business Coach, Dutch Digital Nomad

"Als er iemand gestructureerd en gedegen te werk gaat, is het Tamara wel. Ze verraste me tijdens de kennismaking al met een kort adviesrapport over mijn site en mijn hulpvraag, waardoor ik snel om was qua expertise betreft. Tamara is daarnaast een fijne persoonlijkheid om mee te werken. Geduldig heeft ze al mijn vragen beantwoord en technische zaken uitgelegd die voor haar een eitje zijn maar voor menig leek als iets met bos en bomen. Ik raad elke ambitieuze ondernemer aan om Tamara je te laten helpen, ze doet het met passie en precisie!" 

Salina van den Nieuwenhuizen

Online Businessmanager, VIA Salina

"Tamara is een prettig persoon om mee samen te werken. Ze denkt met je mee, heeft verstand van zaken en ze werkt snel. Voor je het weet heeft ze al een flyer gemaakt of de website aangepast."

Ciska de Kok

Yogadocent & eigenaresse, Flow Yoga Leiderdorp

Veelgestelde vragen

Zijn er extra kosten?

Ja, je hebt e-mailmarketingsoftware nodig. De prijs wisselt van €0,- tot €30,- per maand. Dat is afhankelijk van hoeveel nieuwsbriefleden je hebt.

Daarnaast gaat e-mailmarketing vaak hand in hand met socialmediamarketing. Je kunt al op social media adverteren vanaf €1,- per dag.

Met welke mailingsoftware werk je?

Ik werk meestal met Mailblue (Nederlandse variant van ActiveCampaign). Ik ben hier eigenlijk zo tevreden over dat ik affiliate parter ben geworden. Als je Mailblue aanschaft via mijn links, dan krijg ik daar commissie voor. Het kost jou natuurlijk niks extra😊

Gebruik jij een andere software? Ik heb ervaring met Mailchimp en Sendinblue, maar andere software heb ik ook in no-time onder de knie.

Hoeveel uur ben je ongeveer bezig met een e-mailmarketingcampagne?

Dat is wisselend. Als je het contactformulier invult, dan kunnen we een vrijblijvend kennismakingsgesprek inplannen. Tijdens dit gratis gesprek kan ik een inschatting maken van het werk en hoeveel uur ik ermee bezig denk te zijn.

Kun je me ook advies geven over met welk programma ik het beste kan werken?

Natuurlijk! Als je je wensen doorgeeft, dan geef ik je graag advies.

    Ik heb je hulp ook met andere zaken nodig. Krijg ik dan korting?

    Jazeker! Goede klanten moeten we belonen, toch? Vul het contactformulier in voor een offerte op maat.

      60 contentideeën cheatsheet

      Gratis download

      60 contentideeën voor social media

      In de gratis cheatsheet geef ik je maar liefst 60 ideeën om op social media te plaatsen. Zo zit je nooit meer zonder inspiratie over wat je op social media moet plaatsen.

      VOLG MIJ OP SOCIAL MEDIA