Moet je nu wel of niet je prijzen op je website zetten? En hoe kun je überhaupt je prijzen tonen als je alleen maar maatwerk levert? In deze podcast beantwoord ik deze vragen.
Laatst zei iemand tijdens een kennismakingsgesprek: “Wat fijn dat jouw prijzen gewoon op je website staan!” (Nu weet je gelijk hoe ik erin sta)
Maar waarom zou je je prijzen op je website zetten? En iedere klant/ieder project is toch anders? Én schrik ik potentiële klanten daar niet mee af?
Ik vind zelf eerlijkheid en transparantie belangrijk. En mijn ideale klant vindt dat ook. Daarnaast filter ik mijn niet-ideale klant gelijk uit. Ik wil gewoon écht gave websites bouwen en dat kan helaas niet voor een paar honderd euro. Als iemand die niet wil investeren mijn website bekijkt, dan vult diegene mijn contactformulier niet in en gaat ook geen kennismakingsgesprek inplannen. Dat scheelt mij dus tijd. Tijd die ik liever in mijn ideale klant steek.
Wil je meer van mij zien?
Volg me dan op Instagram. Je vindt me op @tamarabelt.nl
Benieuwd hoe ik jou kan helpen aan een droomwebsite? Zodat jij meer (en leukere) klanten binnenhaalt? Neem dan een kijkje op mijn website: www.tamarabelt.nl