Buyers remorse oftewel kopersspijt. Je hebt net een grote uitgave gedaan en gaat twijfelen: Is dit wel de juiste beslissing? Gaat dit me wel verder helpen?
Dat gevoel wil jij je klanten natuurlijk absoluut niet geven. Als je niet-goed-geld-teruggarantie aanbiedt, kan het zelfs zijn dat mensen hun geld terugvragen.
In deze podcast vertel ik je hoe buyers remorse komt en hoe je het voorkomt. Zo zorg je dat klanten enthousiast blijven na hun aankoop en je juist nóg blijere klanten krijgt.
In deze podcast verwijs ik naar podcast #59 Hoe maak je de klantreis op je website?
Ook verwijs ik naar de gratis websiteplanning.
Wil je meer van mij zien?
Volg me dan op Instagram. Je vindt me op @tamarabelt.nl
Benieuwd hoe ik jou kan helpen aan een droomwebsite? Zodat jij meer (en leukere) klanten binnenhaalt? Neem dan een kijkje op mijn website: https://www.tamarabelt.nl